Stage in Finland - Reisverslagen van Yvonne Schutte - WaarBenJij.nu Stage in Finland - Reisverslagen van Yvonne Schutte - WaarBenJij.nu

Stage in Finland

10 september is het zover!
Dan vertrek ik met drie vriendinnen naar Järvenpää, Finland. Hier gaan wij tijdens onze stage wonen op een campus.

We zijn al druk bezig met de voorbereidingen.
Het komt nu steeds dichterbij en de zenuwen zijn ondertussen ook aanwezig.. Al het papierwerk is onderhand wel gedaan, OV stopzetten, uitwonende beurs aanvragen, tickets boeken etc. Genoeg te regelen in ieder geval!

Via deze blog zal ik jullie op de hoogte proberen te houden. Ik zal niet overal Wifi hebben, maar ik ga mijn best doen.

Recente Reisverslagen:

13 December 2014

De laatste week alweer!

26 November 2014

2de deel Lapland en daarna!

19 November 2014

Noorderlicht, sneeuw, husky's... LAPLAND!

10 November 2014

Leuke nieuwe dingen beleefd, en op de planning!

29 Oktober 2014

Chaotische twee weken achter de rug! +bezoek
Yvonne

Welkom op mijn profiel. Hier kun je al mijn verhalen over mijn stage in Finland volgen! Voor mijn opleiding Medewerker Maatschappelijke Zorg ga ik stage lopen in Finland.

Actief sinds 20 Aug. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4540

Voorgaande reizen:

10 September 2014 - 17 December 2014

Stage in Finland

Landen bezocht: